خانه / مراکز خرید ارومیه / بازارچه اول شمالی

بازارچه اول شمالی

بازارچه اول شمالی

بازارچه اول شمالی

بازارچه اول شمالی که به بازارچه مهین آباد نیز مشهور است همان طور که از نام آن نیز پیداست در اول خیابان شمالی و در جنوب غربی شهر ارومیه قرار گرفته است. خیابان های اطراف این بازار بلوارهای ایثار و فرهنگیان و خیابان شمالی میباشند. در طی سال های اخیر بازار اول شمالی بسیار رونق یافته به طوری که به یکی از بهترین بازارها  و محل اصلی خرید بسیاری از مردم شهر ارومیه تبدیل شده است. از دلایلی که به رونق گرفتن این بازار کمک کرده موقعیت جغرافیای مناسب بازار و نزدیکی آن با پارک تخم مرغی است و همچنین قرار گرفتن در محل رفت و آمد مردم شهرک هایی که در اطراف بازار قرار دارند.

اصناف مختلفی از قبیل پارچه فروشان، زرگران، پوشاک فروشان و فروشگاه های لوازام آرایشی وبهداشتی و… دراین بازار موجود میباشند و اغلب اجناس این بازار ساخت ترکیه و جز مارک های معروف ترکیه است و این امر باعث شده که مردم بسیاری کالا های جهیزیه عروس و داماد خود را از این بازار تهیه میکنند.

رونق و پیشرفت این بازار در طی سال های اخیر باعث شده که مجتمع های تجاری بزرگی در این بازار ساخته شود که از معروف ترین آنها میتوان به پاساژ جلالی(زرگران و پارچه سرایان)، پاساژ عزیزی(پوشاک و پارچه سرایان) که یکی ازقدیمی ترین پاساژهای تجاری بازار است و پاساژ پاکو، پاساژ عبدی، پاساژ لعل، پاساژ شمس العماره، پاساژ یاقوت و پاساژ تندیس و… را میتوان نام برد.

این بازار محل مناسبی  برای مسافرانی است که به شهر ارومیه سفر کرده و قصد خرید اجناس ترکیه با قیمت مناسب را دارند و کمتر مسافری بتواند از بازدید و خرید از بازار اول شمالی دل بکند.

 

 

بازارچه اول شمالی, پاساژهای اول شمالی, بازار اول شمالی, مهین آباد, اول شمالی ارومیه, فروش عمده لوازم آرایشی در ارومیه, لوازم آرایشی اصل در ارومیه, مهین آباد, بازار اول شمالی شهرک فرهنگیان ارومیه, فروش ادکلنهای اصل در ارومیه, فروش ادکلنهای اورجینال در ارومیه

درباره ی modirut

مطلب پیشنهادی

فروشگاه زنجیره ای رفاه ارومیه

فروشگاه زنجیره ای رفاه ارومیه مراکز خرید ارومیه فروشگاه زنجیره ای رفاه ارومیه این فروشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *