خانه / مراکز تفریحی ارومیه / مجتمع تفریحی باری

مجتمع تفریحی باری

مجتمع تفریحی باری

مجتمع گردشگری باری شامل هتل دنیز ارومیه در زمینی به مساحت ۱۶۰ هکتار در ساحل دریاچه زیبای ارومیه با طول ساحلی ۲۳۰۰ متر مشتمل بر امکانات منحصر به فرد درمانی ، اقامتی ، پذیرایی ، تفریحی، ورزشی و گردشگری و فرهنگی احداث گردیده است . این مجموعه اولین دهکده سلامتی ایران و یکی از مراکز تفریحی عالی در شمال غرب کشور است.

مجتمع تفریحی باری مجموعه‌ای اقامتی، درمانی، ورزشی، گردشگری، پذیرایی و فرهنگی است که در ساحل زیبا و کم‌نظیر دریاچه‌ی ارومیه، دومین دریاچه بزرگ نمک جهان، ساخته شده است. این مجتمع در ۵۵ کیلومتری جاده سلماس – ارومیه قرار دارد و از نظر آب و هوایی و مناظر طبیعی در یکی از بی‌بدیل‌ترین مناطق جغرافیایی کشور قرار گرفته که این خود دلیلی برای ساخت این مجموعه کامل تفریحی است.

واقع‌شدن در ساحل دریاچه‌ی ارومیه، که خود گنجینه‌ی طبیعی پرارزش و بی‌نظیری‌ از خواص شگفت‌انگیز درمانی و زیست‌محیطی است و بهره‌گیری شایسته از امکانات طبیعی آن از اصلی‌ترین دلایل ایجاد مجتمع باری بوده، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. احیای ارزش‌های سنتی منطقه در به‌کارگیری پدیده‌های طبیعی برای سلامت و تندرستی و همچنین ایجاد مجموعه‌ای منطبق بر استانداردهای جهانی و فراهم‌کردن فضایی مناسب و شایسته برای گردشگران داخلی و خارجی که به ارومیه سفر می کنند از دیگر اهداف ایجاد و احداث این مجموعه است.

آدرس: ارومیه – قوشچی – مجتمع تفریحی باری

فاصله تا رسیدن به فرودگاه ارومیه حدود۲۰ تا۳۰ دقیقه با ماشین است

امکانات: یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، سالن ورزش، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی، بیلیارد،

امکانات ورزشی و تفریحی : استخر روباز آب شور یکی از امکانات ویژه مجتمع تفریحی باری و استخر روباز شیرین ,سوارکاری ,تیراندازی ,سالن بیلیارد ,دوچرخه سواری ,حیات وحش ,درشکه سواری ,پارک ساحلی کودکان

امکانات فرهنگی : مرکز تجمع ساحلی ,سالن سمینار چهارصد نفره ,سینمای سرپوشیده ,سینما و آمفی تئاتر روباز امکانات پذیرایی : رستوران دنیز ,رستوران سنتی باربد ,رستوران کوهستانی کوهسار ,کلبه پیتزا و ساندویچ ,کافی شاپ های متعدد.

این مکان بکب ازمکان های مناسبی است که میتوانید مورد هدف تور های مسافرتی خود قرار دهید.

درباره ی modirut

مطلب پیشنهادی

پارک ساحلی ارومیه

پارک ساحلی ارومیه مراکز تفریحی ارومیه پارک ساحلی ارومیه در امتداد خیابان والفجر و رودخانه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *