خانه / معرفی ارومیه / دانشکده تربیت بدنی دانشگاه ارومیه

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه ارومیه

دانشکده تربیت بدنی دانشگاه ارومیه

گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه ارومیه با قدمت ۲۰ ساله با پذیرش دانشجوی کارشناسی از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد. با جذب اعضاء هییت علمی و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از سال ۱۳۸۲ در سه گرایش مدیریت راهبردی سازمان های ورزشی، یادگیری حرکتی و فیزیولوژی فعالیت ورزشی به یکی از فعال ترین گروه های تربیت بدنی در سطح کشور تبدیل شد.

در سال ۱۳۸۹ با تلاش اعضاء و مسوولین دانشگاه به عنوان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به فعالیت خود سرعت بخشید و در سال ۱۳۹۰ با صلاحدید مسوولین دانشگاه به محل پردیس نازلو منتقل و در جای سابق دانشکده منابع طبیعی مستقر گردید. با تغییر کاربری ها درفضای فیزیکی، امکانات نسبتا” خوبی برای اعضای هییت علمی، کارکنان و دانشجویان ایجاد شد. اما با توجه به رشد روزافزون دوره های تحصیلی و تعداد دانشجویان در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی ضرورت احداث ساختمان اختصاصی اجتناب ناپذیر می باشد.

در حال حاضر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در دوگرایش علوم انسانی و زیستی و در چهار گرایش مقطع کارشناسی ارشد شامل یادگیری حرکتی، مدیریت راهبردی سازمان های ورزشی، فیزیولوژی فعالیت ورزشی، حرکات اصلاحی و نیز سه رشته – گرایش مقطع دکتری تخصصی شامل مدیریت راهبردی سازمانهای ورزشی، یادگیری حرکتی و فیزیولوژی ورزشی دانشجو می پذیرد. همچنین دوره های کارشناسی ارشد در مرکز آموزشهای نیمه حضوری و مقاطع ارشد و دکتری در واحد پردیس دانشگاهی در حال پذیرش دانشجو می باشند.

ریاست دانشکده

دکتر حسن محمدزاده

تماس با دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی ارومی

ارومیه – بلوار دانشگاه – کیلومتر ۱۱ جاده سرو – دانشگاه ارومیه – دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی

کد پستی: ۵۷۵۶۱۵۱۸۱۸

شماره تلفن: ۳۲۷۵۳۱۷۴ – ۰۴۴

نمابر:  ۳۲۷۵۳۱۷۴ – ۰۴۴

آدرس پست الکترونیکی:phyedu_college@urmia.ac.ir
گروه های آموزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی:

درباره ی modirut

مطلب پیشنهادی

اولین سینما و نمایش به صورت حرفه ای در ارومیه

اولین سینما و نمایش به صورت حرفه ای در ارومیه اولین سینما و نمایش به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *