خانه / مراکز خرید ارومیه / مجتمع تجاری امیرکبیر

مجتمع تجاری امیرکبیر

مجتمع تجاری امیرکبیر

پاساژ امیرکبیر یکی از معروف ترین و قدیمی ترین مراکز خرید ارومیه میباشد که در خیابان خیام جنوبی ارومیه قرار گرفته، و به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب از بازار بسیار خوبی برخوردار است.

در خیابان خیام جنوبی ارومیه که بصورت سنگ فرش میباشد و عبور خودرو در این خیابان امکان پذیر نمیباشد پاساژهای زیادی ازجمله پاساژ صدر، پاساژ خرم، پاساژ ارک و… وجود دارند همه روزه گذرگاه تعداد زیادی از جوانان و دانشجویان میباشد.
مجتمع تجاری امیر کبیر دارای سه طبقه میباشد ( شامل زیر زمین و همکف و طبقه بالا)، ساختمان پاساژ امیرکبیر دارای یک روشنایی بسیار بزرگ میباشد که در طول روز به داخل این پاساژ نور کافی میرساند، و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید در طبقه زیرزمین آن یک حوض زیبا و همچنین تعدادی گل و گیاه وجود دارد.
در این بازارچه بیشتر فروشگاه های زیور آلات، نقره فروشگاه، ساعت فروشان، عطر و ادکلن را میبینیم، و همچنین چندین عرضه کننده محصولات فرهنگی، فیلم و کارتون نیز در این پاساژ وجود دارند.
برای کسانی که به دنبال مشاور ورزشی و عرضه کنندگان پروتئینهای ورزشی مناسب میگردند نیز تعدادی مشاور و فروشگاه مواد پروتئین ورزشی خود وجود دارد.

در اینجا تعدادی از فروشگاه ها و مغازه های مجتمع تجاری امیر کبیر را بصورت گالری تصاویر و عکسهای زیبایی آورده ایم.

درباره ی modirut

مطلب پیشنهادی

فروشگاه زنجیره ای رفاه ارومیه

فروشگاه زنجیره ای رفاه ارومیه مراکز خرید ارومیه فروشگاه زنجیره ای رفاه ارومیه این فروشگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *